27 december

Hejsan alla.
Idag har jag ärligt inte orkat göra någonting. jag har bara legat och tittat på film (high shcool musical 2) kanske inte världens bästa film, men den funkar :). att jag inte orkar göra någonting beror säkert på att jag inte sover så bra, jag går både oh lägger mig sent och har problem att somna, de måste ändras innan jag blir galen! (a). som igår, helt plötligt när jag reste mig upp så blev att svart och jag bara föll ihop på marken, så jävla obehagligt. de har typ med min sömn att göra. så nu måste jag skärpa mig. aja, nog snackat om de. ikväll är de träning i täby kyrkby, för ni som inte vet spelar jag fotboll i vallentuna df. jag orkar egentligen inte träna är för trött för de också + att jag mår lite illa. men jag går på träningen i alla fall, de kan bli kul. kommer inte på så mycket att skriva om mer .. men vi hörs ikväll, skriver ett/fler inlägg då.. Puss

(bild från norway cup med laget)

Kommentarer
Postat av: e

ga, saknar sommaren!

2008-12-30 @ 17:23:43
URL: http://kollasuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0