29 december

Hej alla, jag vet, jag har inte skrivit på 2 två hela dagar! men nu är de så att jag har faktist en anledning, jag har nämligen varit i stan båda dagarna. den 28onde med emelie och idag med cornelia, emelie och kjellman. jag var inte ute efter något speciellt men jag och cornelia hittade ett par fina hårband från gina tricot som vi tänkte ha på nyår. :) emelie hittade en jättesöt stickad tröja i färgen vit, jag testa en sån e grå, men den passade jag inte så bara i. aja, cornelia köpte också present till sin lillbror som fyller år imorn, Grattis! :D när vi satt på tåget hem så satt vi i en ensam vagn i tunnelbanan. så vi trodde att de var helt lugnt och började sjunga national sången ashögt och typ sjöng opera och jag vet inte vad och så helt plötsligt så öppnar föraren dörren och hör oss sjunga och när vi märkte honom att han lyssna så stängde han dörren jättefort och fyfan vad pnsamt de var ! xD och fyfan vad vi garva.. aja, efter allt så var jag med cornelia hemma hos mig och vi har typ bara suttit vid datan och fixat lite med paket och så. och nu sitter jag här! nu har jag inget mer att skriva, Puss

 hårband, gina tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0