14 okt

Hejhej.
Idag har jag varit i skolan, de hände inget speciellt. utom att jag inte hade övat på tyyskaglosorna, så de gick inge bra "/. jag hade håltimme så jag slutade två, då tog jag bussen hem och kom faktist hem före min lillebror. han brukar alltid komma tidigare än mig xD. när jag var hemma orkade jag inte göra någonting, var så trött ! så jag satt bara vid datan, skrev ett inlägg på min blogg och övade på tyskaförhör imorn. de är faktist jättelätt och enkelt att lära sig sina glosor via www.glosboken.se. skapa ettkonto och sen bara skriva in orden. de blir faktist ganska "kul" att lära sig sina glosor. sen satt jag ett tag på playahead. och då stog de uppe bland Bc (broad cast) att man kunde vinna en playahead-tröja och några överaskningspresenter. inte för att jag trodde att jag skulle vinna men ändå! jag skrev en motevering varför just jag skulle vinna detta. han som var domare hette dostro xd. men så här var min motevering;  
den kanske inte var jättekul. men jag försökte. sen typ några timmar efter fick jag reda på att jag vann ! så nu ärjag typ asglad :). annars har de väl inte hänt så mycket mer, har tittat på Sos-barn. de handlar typ om ungdommar som bråkar mycket med sina föräldrar.
de var ungefär dagen, Pusshej / Jessica :)
 

Kommentarer
Postat av: emelie

sos-familj. om jag får bessevisra(vet ej hur det stavas) mig lite xd <3

2008-10-15 @ 16:17:18
URL: http://emelienord.blogg.se/
Postat av: tiffany

hahaha GRATTIS GMN (sos-familj) (x <33

2008-10-15 @ 19:53:25
URL: http://upss.blogg.se/
Postat av: Jessica

JAG SKOJA B)

2008-10-16 @ 15:49:48
URL: http://iessiqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0