lite från igår

Hejhej, jag tänkte berätta lite om gårdagen & i fredags.
I fredags var de skola, tråkigt. Men efter skolan var jag med Emelie och vi hade verkligen jätte kul. på dagen åkte vi till täby och träffa ngn Chris. Sen åkte vi hem och bestämmde oss för att köpa varsin ben&jerrys. Vi tog bussen in till centrum, gick in på coop och köpte. Sen när vi skulle åka hem fanns de ingen buss som gick vid den tiden. Så vi fick gå hem (ca 2 km) på vägen prata vi i telefon och lyssna på hög musik och skratta och sjöng. Vi hade verkligen jätte kul. Väl hemma sov Emelie hos mig. De var fredagen. Nu till lördagen. Emelie och jag vakna klockan tio ungefär, lr rättare sagt gick vi upp då. Vi skulle in till stan och shoppa. Vi skulle dit med Cornelia, som kom ca halv tolv. Emelie segade sig lite med sminkningen, men vi kom ialla fall iväg. Vi tog bussen till roslagsbanan och sen tunnelbanan. Emelie köpte örhängen från h&m & en sjal/halsduk från h&m, Cornelia köpte en sjal/halsduk från h&m och en tröja från h&m, själv köpte jag en sjal/halsduk från h&m & en skinnjacka från bikbok. Alla köp var lyckade utom Cornelias tröja som hon senare lämna tillbaka. Kan visa hur kläderna såg ut senare. Men nu måste jag göra mig i ordning, skola imorn. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0