Yes

Hejjheej. :)
Yes, träning idag, de var typ prisutdelning till dom som har/hade tränat mest. Jag fick pis, ett presentkort på Stadium ( 150 kr). Nu kan jag äntligen köpa tröjjan jag längtat efter. Nu fattas de bara att åka till täby c och köpa den innan den är slut, hihi.     

          349 kr, Stadium.

Idag var de fett dryygt i skolan, Lukas i min klass hade ju tappat bort sin mobil sista timmen, så vi fick gå omkring och leta efter den & tömma våra fickor (alla trodde typ att någon hade tagit den). Så vi fick sluta halv fyra. Fett jobbigt xD.
Nu ska jag titta på tv, hade så bra!
pusshej /Jessica

Kommentarer
Postat av: sofia

hahah vi har ju då likadana balla tröjor från stadium ;) älskar dig <33

2008-10-04 @ 13:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0