04 okt

Imorse gick jag upp typ kl 9 för att jag skulle till åbybergskyrkan och försöka sälja mina 96jeans, De gick inge bra, devar typ bah en massa gamla tanter som var på "loppisen". Efter de hade jag match mot hässelby, de blev 4-2 till oss så nu är vi i kvartsfinal bland de 8 bästa lagen i stockholm :D. Hoppas på final. Efter matchen gled jag vidare till Emelie. Vi åkte till Natalie. Då gick vi till ica och köpte lite godis. Påvägen hem från ica träffade vi; Isabelle, Caisa, Elin, Viktoria, Felicia, Emelie, Felicia, Adrian, Jonte och typ Sebbo. xd. Vi lekte runt lite i Kragsta. Nu är jag hemma hos Emelie och jag ska typ sova här, ska bli kul. Jag har ändrat mig och nu ska jag köpa en annan mobil, som håller lite bättre, men för mig kostar den bara 150 kr ! En helt ny. Här en en bild på den;
  (tryck för större bild)

Pusshej / Jessiica

Kommentarer
Postat av: Snuttan

Sådan har jag ;)

2008-10-11 @ 22:59:01
URL: http://movebitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

victoria med c, haha (A)

2008-10-15 @ 21:33:25
URL: http://victoriau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0