6 okt

Hejsan, idag tänkte jag berätta lite om dagen och gårdagen. Igår så hade vi träning med 96orna. vi skulle typ lära dom nya övningar och så. de var jobbigt, eftersom att dom inte kan så mycket. de var typ de ända som stack ut från de mesta under dan. Idag så började vi kl halv nio. vi hade håltimme under dagen och på den gick jag, elin och sina hem till Elin. vi typ satt vi datan och pratade. sen när vi skulle cykla tillbaka till skolan fick elin låna sinas cykel och den har inga bromsar. så när vi skulle åka ner för en backe så ramlade elin ner i ett dike och typ halvdog xD. Så vi kom typ 20 minuter sent till lektionen. men jag tror inte vi fick ngn frånvarogrej, (hoppas jag). Men nu ska jag äta och göra mig i ordning tills träningen klockan 18.15.
 PUSSHEJ.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0