24 Sept

Hejsan svejsan .
Idag har jag varit i skolan som vanligt, hade tyska prov.. får hoppas på att de gick bra, de kändes okej faktist :)
Efter skolan åkte jag till Täby c med mamma och Emelie. De blev en kort stund för att jag skulle gå och kolla mina linser senare, jag fick "godkänt", jag hade varit bra med mina linser. *happy*, för ibland om man inte skött sig med linserna får man vara utan. Men innan de där med linserna hann jag köpa två söta tröjor & Emelie köpte en tröja, t-shirt och hårfärg.
Jag köpte:  "linne" h&m 49 kr rea "hårnålar" & tröja från Stadium 349 kr.
Emelie köpte:Stadium 299 kr + hårfärg + t-shirt.


Ska titta på idol nu.
Pusshej / jessica

Kommentarer
Postat av: Vendela

Din blogg är busig! xd <3

2008-09-24 @ 21:21:03
Postat av: Anonym

Hihi, jag veet (aa)

2008-09-24 @ 22:04:45
Postat av: Vendela

Jag vet att du vet att jag vet att den är buusiig! xd <3

2008-09-25 @ 17:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0