freeedag

Hejansvejan. :)
Tänkte göra en liten kul grej, jag kollar genom min telefonbok i mobilen och svarar på frågorna ;)

Har du pussat nummer 2 ?
Agnes Lingegård - Ja.

Vad har du för relation med nr 20?
Christoffer Robertss - Koompis :)

När ska du träffa nr 30?
Elin redner - Ingen aning, saknar henne.  

Är nr 18 söt?
 Caisa Fogelström - Haha vet inte.

Vad var ditt första intryck på nr 33?
Emelie Franzén - En snäll tjej.

När träffade du nr 12?
Annika kronberg - Jag vet inte, i veckan när jag var utanför vittra :)

När ska du träffa nr 14 nästa gång?
Anton Rudgård - Ingen aning

Är du nära vän med nr 13?
Anton Hällström - Hahah, njaa.

Har du gått på bio med nr 4?
Alexander Senosak - NEJ.

Skulle du kunna dejta nr 5?
Alexander Unga - Naej.

vad pratar du och nr 45 oftast om?
Filip Bohjort - Om livet ;)
Känner du nr 1?
Adrian Andersson - Ja.

Skulle du kunna ge nr 6 en kram?
Alice Wide Karlsson - De är klart.


Kommentarer
Postat av: AgnesLingegård

GAAAAH! Vilken ära att få vara med i din blogg zöt!

2008-09-13 @ 00:46:53
URL: http://agneslife.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hihi, Saknar dig sweet (:

2008-09-13 @ 16:42:37
URL: http://iessiqa.blogg.se/
Postat av: erb

gumman, saknar dig med!

2008-09-27 @ 23:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0